תל

בי"ס תל"י רמת מוריה

יסודי ממלכתי (תגבור לימודי יהדות)  

טלפון: 02-6719082 פקס: 02-6738769 כתובת: אדם 28, ירושלים

דואר אלקטרוני: nitzaela@gmail.com אתר אינטרנט : www.talirmoria.manhi.org.il

מנהלת בי"ס: שלומית דבורה ראונר

אודות:

"רבים הם השלבים בסולם אמנות החינוך. אמנות זו תורה היא ולה פירושים וקבלה, נגלה ונסתר, הכל ארוג ושזור יחד, אין בה מוקדם ומאוחר... תאהב ילד, אבל לא רק את שלך. תכיר את הילד- וגם את עצמך. תהיה גלוי לב ביחסים עם הילד, תאמין לו. רק דרך החינוך אפשר לשנות את העולם לטוב יותר!" (יאנוש קורצ'אק)

בית ספרנו "תל"י רמת מוריה" הינו בית ספר שמאמין בילדים, מאמין ביכולותיהם, כישוריהם ומנסה בכל דרך להתאים עצמו לילדים הן במעשה החינוכי והן בשיח.

מתוך אמונה זו ואהבת הילדים אנו מאפשרים להם מגוון רחב של תחומי דעת בהם יוכלו לבוא לידי ביטוי, תחומי דעת הנוספים ללימודי הליבה ומשולבים בתוך יום הלימודים.

מעצם היותנו בית ספר תל"י- תגבור לימודי יהדות, נלמדים בכתות השונות שיעורי פרשת שבוע, הכרת סידור התפילה, חגי ומועדי ישראל לעומק, תכנית בני ובנות מצוה, תכנים מהמקורות ותפילה הנערכת בכיתות באופן חוויתי. אמונתנו היא שיש לחשוף את התלמידים לעושר הרב הטמון ביהדות על הערכים הגלומים בה. חשוב לנו שיכירו את השורשים והתרבות של העם היהודי - "דע מאין באת ולאן אתה הולך... " ובתום תהליך שש שנתי לאפשר להם להיות מצוידים בתכנים וידע על זהותם כתושבי ואזרחי המדינה.

בכיתות השונות אנו מאמינים כי הדרך להוראה מיטבית הינה בקבוצות קטנות, אנו משתדלים ככל האפשר לפצל את הכיתות בעיקר בתחומי הליבה- עברית, אנגלית, מתמטיקה ומדעים, או לחלופין לצרף כוח עזר, מורות עמיתות, סטודנטים של פר"ח ומתנדבים בכיתות על מנת ליצור הוראה מיטבית לכל ילד מהמקום בו הוא נמצא על מנת לקדמו. שעות ההוראה בחלק ממקצועות אלו תוגברו בעוד שעות מעבר לנדרש על מנת לאפשר למידה יסודית ומעמיקה.

שאיפתנו היא להביא את הילדים להישגים לימודים על מנת שדרכם בהמשך- בחטיבת הביניים ובתיכון תצלח, כל הפעולות שצוינו הינם הדרך להשגת מטרה זו, אנו רואים בלמידה תהליך מתמשך לאורך זמן. אנו גאים בבוגרי בית ספרנו שממשיכים להצטיין ולעשות חיל בבתי הספר השונים אליהם מגיעים בתום לימודיהם בבית ספרנו.

מלאכת החינוך הינה שליחות שנעשית ע"י הצוות המסור בתל"י "רמת מוריה" באהבה רבה, תוך הקשבה לצרכים, הכרה בשונות ומתוך אמונה מלאה בילדינו שכל אחד ואחת מהם הינו עולם ומלואו.

הנכם מוזמנים לבקר באתר בית ספרנו ולהתעדכן בנעשה 

שלומית דבורה ראונר, מנהלת בית הספר.