חוזה צהרונים תשע"ז

הנחיות למילוי הטופס:

כל החוזה,  תנאי והסכומים  הנקובים בו כפופים לשינויים ולהחלטות כפי שיקבעו על ידי עיריית ירושלים ומשרד החינוך בנודע לאופן ההפעלה ותנאי התוכנית של הצהרונים בעיר ירושלים. המינהל כפוף להחלטות אלו ויפעל בהתאם להם. על כך ייתכנו שינויים בצורת הפעלת הפרויקט ותמחורו כפי שעולה מחוזה זה.

הואיל והמינהל עתיד להפעיל, בשנת לימודים תשע"ז, צהרון בגן/ביה"ס (להלן: "הצהרון") וזאת בכפוף להוראות ולנהלים המחייבים של החברה למתנ"סים, והואיל וההורים מעוניינים לשלוח את הילד לצהרון זה, ולהתקשר לשם כך עם המינהל בהסכם: והואיל והפעלתו של הצהרון כאמור מותנית במספר מינימום של נרשמים על פי שיקולי הנהלת המינהל, כאמור בהסכם זה.
לפיכך, הוסכם, הותנה והוצהר בין הצדדים כדקלמן: 1.מיקום ומועדי פעילות א. המינהל הקהילתי יפעיל את הצהרון החל מיום 1.9.16 ועד ליום 30.6.17. ככלל, יופעל הצהרון על ידי צוות קבוע ומוסמך של המינהל הקהילתי, אולם אין בכך כדי למנוע מן המינהל להפעיל את הצהרון באמצעות ממלאי מקום, אם יהיה צורך בכך. ב. שעות הפעילות בצהרון תהיינה מהשעה 14:00 ועד השעה 16:30. פרט לצהרונים בחינוך המיוחד, מזרח העיר ותוכנית צילה רזה בהם הצהרונים יפעלו בין השעות 14:00-16:00 ג. האמור בסעיפים קטנים (א) ו(ב) לעיל לא יחול בערבי חג, ימי מועד, מועדים מיוחדים וימי מסיבות בגנים. סדר הפעילות לגבי ימים אלה יימסר מראש במהלך השנה על ידי המינהל הקהילתי. ד. פעמיים במהלך השנה תיתכן סיום הפעילות בגן מוקדם, עקב התארגנות הגננות למסיבה. במקרה ושני גנים סמוכים חוגגים בו זמנית, לא יופעל הצהרון כלל למעט אם יימצא פתרון חלופי. ה. מובהר בזאת פתיחת המסגרות מותנת במינימום 22 נרשמים. באם מספר הילדים יפחת מהמינימום הנדרש יהא המינהל הקהילתי רשאי להפסיק את פעילות הצהרון, בהודעה של חודש מראש, מבלי שלהורים תעמוד זכות לתביעה או לקבלת פיצוי כלשהו. ו. המינהל הקהילתי אינו מתחייב מראש לפעול בכיתה / גן ספציפי. ז. ההשתתפות בצהרון היא למסגרת מלאה של חמישה ימים בשבוע. ח. להורה ידוע, כי המינהל הקהילתי רשאי לערוך שינויים במבנה קבוצות ע"י איחוד ו/או פיצול קבוצות קיימות בהתאם למספר הילדים הנרשמים לצהרון ו/או על פי החלטות של עיריית ירושלים. להורים לא תהיה טענה או תביעה על איחוד או פיצול גנים. ט. ידוע להורה, כי בעת פעילות הצהרון לא יוצב שומר בבתיה"ס ו/או בגנים. במידה והורים מעוניינים בשירותי אבטחה ושמירה יהיה עליהם להתארגן במשותף ולקנות את השירות לפי הבנתם ובחירתם.
2. פעילות בחופשות משרד החינוך המינהל הקהילתי יפעיל מסגרות צהרונים במתכונת קייטנה בין השעות 8:00-16:00, לפי לוח החופשות. פרט למסגרות החינוך המיוחד, מזרח העיר ותוכנית צילה רזה בהם לא יופעלו צהרונים במתכונת קייטנה. לוח חופשות מפורט יפורסם בהמשך השנה ולפני תחילת הפעילות. לוח החופשות ניתן לשינויים. המינהל הקהילתי מתחייב להודיע על כל שינוי בלוח החופשות עד שבוע לפני מועד החופשה, להורים לא תעמוד זכות לתביעה או לקבלת פיצוי כלשהו.
3. פעילות במקרה של שביתה, אירועים מיוחדים או נסיבות שאינן בשליטת המינהל הקהילתי א. המינהל הקהילתי יהיה רשאי שלא להפעיל את הצהרון בשל נסיבות הנובעות מאירועים שאינם בשליטת המינהל הקהילתי, כגון: מלחמה, פגעי מזג אוויר, שביתה וכד'. במקרים אלו, לא יוחזרו תשלומים אשר שילמו ההורים בגין הימים שבהם לא פעל הצהרון. החלטות באשר להפעלת הצהרון יהיו בהתאם למדיניות משרד החינוך בעניין הפעלה של מסגרות חינוך פורמליות של גני ילדים ובתאום עם עיריית ירושלים. ב. מובהר כי פעילותו של הצהרון מותנית בכך שהעיריה תעמיד לרשות המינהל את השטח הדרוש לשם הפעלת הצהרון. המינהל הקהילתי לא יהיה אחראי כלפי ההורים בגין הפסקה ו/או שיבוש של הפעילות הנובעים ממעשה ו/או ממחדל של העיריה שלא תאפשר קיום הפעילות.
4. איסוף בתום יום פעילות: א. ההורים מתחייבים לאסוף את הילד מהצהרון, לא יאוחר משעת סיום הצהרון ומתחייבים לדייק. במקרה של איחור באיסוף הילד, יחויבו ההורים בתשלום של 20 ₪ לכל רבע שעה של איחור. ידוע להורים כי איחורים חוזרים ונשנים יחויבו בהוצאת הילד מן הצהרון ובהתאם לשיקולי ומדיניות הנהלת המינהל הקהילתי. ב. האיסוף ייעשה ע"י מי מההורים בלבד. בכל מקרה בו ההורים מעוניינים כי אדם אחר יאסוף את ילדם, עליהם לציין מראש את פרטיו של אותו אדם, בכתב, בטופס המצורף בערכת רישום. לא יותר איסוף של הילד על ידי כל אדם אחר, שלא הורשה ע"י ההורים, כאמור, או שאינו עונה לדרישות החוק לעניין זה. ג. לא יותר איסוף ילדים בגני הילדים ע"י אח/ות מתחת לגיל 12. ד. איסוף ילד להורים פרודים או גרושים ייעשה בהתאם להחלטת בית משפט בדבר סדרי ראייה, אותה יש למסור למינהל הקהילתי מראש. ללא אישור בית המשפט, יוכל כל הורה שהוא אפוטרופסו על הילד לאוספו והמינהל הקהילתי לא יהיה מעורב לעניין זה במחלוקות או בחילוקי הדעות, ככל שיהיו, בין ההורים או אפוטרופוסיו של הקטין.
5. הזנה והעשרה: א. במסגרת פעילות הצהרון תוגש לילדים ארוחת צהריים בשרית חמה על פי תפריט מגוון המותאם לילדים. החברה המספקת מזון לצהרונים הינה חברה הפועלת באישור משרד הבריאות, עם תעודות כשרות . בימי פעילות ארוכים, לא תוגש בצהרונים ארוחת בוקר. ב. במסגרת פעילות הצהרון ינתן חוג העשרה פעם בשבוע לכל קבוצה. תחום ונושא החוג ייקבעו מעת לעת בתאום בין המפעיל למנח"י (עיריית ירושלים).
6. הצהרת בריאות: א. ההורים מצהירים כי בזה כי בריאות הילד תקינה ואין מניעה או מגבלה רפואית העשויים למנוע את השתתפותו בצהרון ו/או להגבילו מלהשתתף בפעילות הצהרון. ב. הורים ימסרו לצוות המינהל הקהילתי, מראש, מידע מלא על בריאות הילד, לרבות ציון רגישויות, מגבלות, בעיות, מחלות כרוניות או הפרעות אחרות מהן סובל הילד, בצירוף אישור רפואי. מסירת מידע מדויק, כאמור, מהווה תנאי לקבלת הילד לצהרון. ג. ההורים מתחייבים לחתום על הצהרת בריאות (מצ"ב בערכת הרישום בנוסף לחוזה זה). במידה וקיימות מגבלות רפואיות, ההורים והרופא המטפל יחתמו על כתב התחייבות לקליטת ילד עם מוגבלות רפואית בצהרון (הטופס מצורף לערכת הרישום). ד. ההורים מתחייבים, כי לא ישלחו ילד/ה לצהרון במידה והילד/ה מרגיש/ה לא טוב, או חולה הסובל/ת מחום, דלקת עיניים, שלשול, מחלות ילדים או כל מחלה אחרת. החזרת הילד לפעילות בצהרון מותנית באישור רשמי מהרופא המטפל המעיד שהילד בריא ויכול לשהות בחברת ילדים ובכל מקרה מוסכם על ההורים, כי חובה עליהם להגיע מיד אם נדרשו לאסוף את הילד/ה החולה ו/או לא מרגיש טוב במהלך הפעילות של הצהרון. ה. כל ההוצאות הכרוכות במתן טיפול חירום לילד/ה החולה בצהרון יחולו על ההורים. ו. מובהר ומוסכם כי האחריות מכל מין ו/או סוג כלשהיא במשלוח ילד/ה חולה ו/או שאינו מרגיש טוב חלה על ההורים בלבד. ז. שמורה הזכות למינהל הקהילתי לא לקלוט ילד למסגרת בשל בעיה בריאותית חמורה הדורשת הוספת כוח אדם. זאת לאחר שיתוף ויידוע נציגי עיריית ירושלים.
7. נושאים פדגוגיים: א. ידוע להורה כי המינהל הקהילתי יהיה רשאי להחליט כי ילד אינו יכול להשתתף במסגרת הצהרון בשל בעיה בריאותית או התנהגותית, על פי שיקול דעת מקצועי של הצוות החינוכי, מנהלת הצהרונים ומנכ"ל המינהל הקהילתי, תוך היוועצות עם כלל הגורמים המוסמכים בעירייה ועם רשת הצהרונים הארצית. ב. המינהל הקהילתי יהיה רשאי להפסיק את השתתפותו של ילד בצהרון, וזאת לאחר מתן התראה להורים, 14 יום מראש. במקרה כאמור, תופסק גביית תשלומים מההורים בגין השתתפות בצהרון, החל ממועד הפסקת ההשתתפות ואילך. ג. ההורה מאשר לצוות הבוקר להודיע לצוות הצהרון על כל מקרה חריג שהתרחש בשעות הבוקר ושבו היה מעורב ילד הצהרון (חום, חבלה וכד'). ד. ההורה מאשר לקבל מידע מצוות הבוקר (גננת וסייעת) במידה ויש קושי מסוים, כדי להבין ולבחור דרכי התמודדות.
הנני מצהיר כי קראתי את יתר סעיפי הסכם זה, הוראותיו ברורים לי ואני מתחייב לקיימו על כל סעיפיו.
ולראיה באנו על החתום:
תנאי תשלום
הננו מתחייבים לשלם דמי השתתפות לצהרון בסכום הכולל שיקבע לעניין ההשתתפות בצהרון על ידי עיריית ירושלים. (להלן: "דמי ההשתתפות"). דמי ההשתתפות כוללים בתוכם סך של 100 ₪ תשלום דמי טיפול בסידורי ההרשמה שישולמו במעמד ההרשמה. סכום זה יאשר את הרשמתו של הילד/ה לצהרון כפי שמחייבת העירייה ויהיה אישור לעירייה לשבץ את הילד לגן עם צהרון. שכר הלימוד והקריטריונים להנחות יקבעו על ידי העירייה ויעודכנו על ידיה. לכשיקבעו תעריפי הרישום הם יעלו לאתר צילה העירוני וישלח להורה מייל בנושא. כמו כן, בתוך 14 יום מקביעת המחיר על ידי העירייה ובתנאי שהמחיר יהיה גבוה מסך 550 ₪ לחודש (הסכום ששולם בשנה שעברה), תעמוד להורים הזכות לבטל את ההרשמה. הננו מתחייבים לשלם מדי חודש בחודשו, החל מחודש אוגוסט 2016 ועד לחודש יוני 2017, התשלום יעשה ב- 10 תשלומים שווים כל אחד. שכר הלימוד הינו שנתי וישולם לפקודת המינהל הקהילתי. ההורים מתחייבים בזאת שלא לבטל את הוראת הקבע עד לתשלום מלוא סכום שכר הלימוד. 2.במקרה של ביטול במהלך השבועיים הראשונים לאחר קבלת טופסי ההרשמה ואישורם, יחוייבו ההורים בפיצוי מוסכם וקבוע מראש בסך 100 שח בלבד. א.המבטלים רישום בין התאריכים 31.3.17- 1.9.16 יחויבו בתשלום של חודשיים צהרון. ב.לאחר ה - 31.3.17 לא ניתן לבטל השתתפות בתכנית וההורים יחויבו בתשלום שכר לימוד מלא עד לסוף שנת הפעילות. ג.הורים המבטלים רישום לגן עם צהרון בגני קדם חובה (שנה ראשונה), ילדם ישובץ מחדש במסגרת גן ללא צהרון. בהתאם לתקנון, הורים שירשמו לאחר חודש ספטמבר לא מבטיחים את מקומם בצהרון, קליטת הילד תלויה בגן ובמקום הפנוי. בכל מקרה של הרשמה לאחר ספטמבר, ייגבה תשלום נוסף עבור התוספות בתכנית המגולמות בתשלומים החודשיים של הצהרון (שכר לימוד מלא עבור חודש שלם). 3.א. בכל מקרה של פיגור בתשלום סכום כלשהוא עפ"י כתב ההתחייבות לבקשה זו ישא הסכום שבפיגור הפרשי הצמדה וריבית חודשים בשיעור הריבית המרבית הנהוגה בבנק בו מתנהל חשבון המינהל הקהילתי וזאת מבלי לגרוע מיתר סעדי המינהל הקהילתי ע"פ כל דין.
ג. הייתה גבייתו של תשלום כלשהוא המגיע למינהל הקהילתי כרוכה בנקיטת הליכים משפטיים יחויבו ההורים לשאת גם בתשלום הוצאות משפט ושכ"ט עו"ד, כפי שיפסקו. ד. המינהל הקהילתי יהא רשאי לגבות את כל התשלומים המגיעים לו בהתאם לכתב ההתחייבות בבקשה זו, לרבות הפרשי הצמדה, הריבית וההוצאות באמצעות הוראת הקבע. ה. המינהל הקהילתי יהא רשאי להפסיק ביקורו של ילד בצהרון בכל מקרה של פיגור בתשלום כלשהו. על פי כתב ההתחייבות לבקשה זו וזאת לאחר מתן התראה בכתב של חמישה ימים מראש.
תנאי ביטול בכפוף לאמור לעיל (סעיף 2) לעניין תנאי ומועדי הביטול וההשלכות החיוביות (כספיות) על הביטול במועדים השונים מוסכם, כי בקשת ביטול שתוגש עד ל- 20 בכל חודש (כולל), תחייב את ההורים בתשלום שכר לימוד עבור אותו חודש. בקשת ביטול שתוגש לאחר ה-20 בכל חודש, תחייב את ההורים בתשלום שכר הלימוד בעבור החודש העוקב, לאחר החודש שבו הוגשה בקשת ביטול.
טופס מתאים נמצא באתר המינהל הקהילתי או במזכירות המינהל .
הנני מצהירים כי קראנו את יתר סעיפי הסכם זה, הוראותיו ברורים לנו ואנו מתחייבים לקיימו על כל סעיפיו.
ולראיה באנו על החתום:
הצהרה ומידע על בריאות הילד/ה
1. לא ידוע לי על בעיה ו/או מגבלה בריאותית ו/או מגבלה אחרת ממנה סובל/ת בני/בתי והמחייבת התייחסות ו/או טיפול מיוחד, במסגרת הצהרון. 2. לבני/בתי/ו/או מגבלה בריאותית ו/או מגבלה אחרת, המחייבת התייחסות ו/או טיפול מיוחד במסגרת הצהרון:
3. הנני מתחייב/ת להודיע למינהל הקהילתי מידית על כל שינוי במצבו הבריאותי של בני/בתי ועל כל בעיה ו/או מגבלה שתתגלה, וזאת מיד עם התגלותה. 4. בכל מקרה של מגבלה ו/או בעיה רפואית הנני מתחייב/ת לחתום גם על כתב התחייבות מיוחד שיימסר לנו ביחס לילד/ה עם מגבלה רפואית, ולנהוג בהתאם לאמור בו. 5. מידע רפואי:
הערה: יש לצרף מסמכים רפואיים אודות המגבלה/ הבעיה. ולראיה באנו על החתום:
טופס הוצאת ילדים מהצהרון:
1. בני/בתי יוצא/ת בליווי אדם מבוגר בלבד מטעם המשפחה. 2. שמות המבוגרים הרשאים להוציא את בני/בתי מהצהרון:
3. במידה ואני מעוניין כי בני/בתי יילקח ע"י מבוגר ששמו אינו מאוזכר לעיל, אני מתחייב להודיע בכתב על כך מראש למנהלת הצהרון. ולראיה באנו על החתום:
צילום ילדים במסגרות
אני מאשר/ת - לא מאשר/ת (יש לבחור באפשרות המתאימה) פרסום תמונות בהן מופיע בני/ביתי במסגרת פעילות בגן, באתר האינטרנט של המינהל הקהילתי ו/או בחומרי שיווק של מסגרות אגף הגיל הרך.
אישור פינוי לקבלת טיפול רפואי:
אני מאשר/ת – לא מאשר/ת (יש להקיף בעיגול) פינוי של ילדי לקבלת טיפול רפואי דחוף במידת הצורך או לפי בקשתי. אני יודע/ת כי ייתכן ואשא בעלויות הטיפול והפינוי. ולראיה באנו על החתום:
טופס רישום ילד לצהרון פרטים לגבי הילד:
פרטים לגבי ההורים:
פרטים אם
פרטים אב
• האם אתם מאשרים קבלת הודעות בדואר אלקטרוני ?
• האם אתם מאשרים קבלת הודעות SMS ?
סמנו V ליד "אני לא רובוט"