תקנון קיר טיפוס - מינהל קהילתי תלפז

חתמו כאן

התקנון

טופס הסכמה להשתתפות בפעילויות למשתתף מתחת לגיל 16

הצהרה על הסתכנות מרצון, כתב הגבלת אחריות והסכם שיפוי אני הח"מ, מבקש/ת בזה מרצוני החופשי לאשר לבני/בתי להשתתף בפעילות טיפוס. מובן לי היטב כי הפעילויות בהן מדובר הן פעילויות מסוכנות מטבען , אשר כרוכים בהן סיכונים.

כי המשתתף בפעילויות נחשף לסיכונים אלה ולאחרים, ובאישור להשתתפות בפעילויות אלה אני לוקח את האחריות מרצוני החופשי.

אני מסכים/מסכימה בזאת לפטור את מינהל קהילתי תלפ"ז ו/או בעליה ו/או עובדיה ו/או הלוקחים חלק בפעילות מכל נזק פיזי , נפשי או לרכוש שעלול לפגוע בבני/בתי.

יתר על כן מינהל קהילתי תלפ"ז או כל הרשומים מעלה לא יהיו אחראים לכל נזק או לרכוש שעשוי להיגרם לבני/בתי, בכל מקום שבו ישתמש בידע שרכש ממינהל קהילתי תלפ"ז כולל מקרה שנובע מרשלנותו . אני משחרר בזאת את המינהל הקהילתי מכל אחריות.

הוסברו לי הסכנות שבפעילות זו ואני לוקח על עצמי כל סיכון בפציעה, שיתוק ו/או מוות שעלול להיגרם לבני/בתי.

אני מקבל כי חובת בני/בתי ללמוד את חוקי המקום וכללי ההתנהלות בו ולפעול על פיהם . הוסבר לי ואני מאשר שהבנתי כי אדם שאינו פועל על פי הכלל הקודם מהווה מפגע לעצמו ולסביבה וכי כל פגיעה שתיגרם לו עקב כך לא תוכל ליפול באחריות המינהל הקהילתי.

יתרה מזו, אני מסכים כי במקרה וצד ג' יפגע מפעילות בני/בתי בשטח ו/או בפעילות הקשורה במינהל הקהילתי תלפ"ז אני אשפה ואקח אחריות בפני מינהל קהילתי תלפ"ז , בעליה ועובדיה באופן בלעדי.

בני/בתי ואני קראנו את חוקי הפעילות של המינהל הקהילתי ואנו מסכימים לפעול על פיהם.

בני/בתי נמצא במצב בריאותי התואם את אופי הפעילות ואיני סובל מכל בעיה פיזית ו/או נפשית העלולה לפגוע בשיקול דעתו ולא נמצא תחת השפעת אלכוהולסמים או כל תרופה אשר משפיעה על טיב החלטותיו.

אני מקבל שזהו חוזה. קראתי בעיון חוזה זה ואני חותם עליו מרצוני האישי.

 


סמנו V ליד "אני לא רובוט"